Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
Pre posielanie a príjem pošty prostredníctvom nášho servera musíte nastaviť svoj program na prácu s poštou.
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.
Parametre potrebné pre nastavenie
- Server pre príjem pošty (incoming mail POP3): mail.euronet.sk
- (POP3S/IMAPS server: mail.euronet.sk)
- Server pre odosielanie pošty (outgoing mail SMTP): smtp.euronet.sk.
- (SMTPS server: smtp.euronet.sk)
- Používateľské meno: prihlasovacie meno k poštovej schránke
- Heslo: prístupové heslo k poštovej schránke
1. ) Spustite program Mozilla Thunderbird
2. ) Ak ste program spustili prvý krát, automaticky sa spustí pridanie poštového účtu, prípadne možete pridanie poštového účtu spustiť cez súborové menu Nástroje a následne na Nastavenie účtov.
3. ) Otvorí sa Vám okno a v ľavom dolnom rohu kliknete na Akcie s účtami a následne na Pridať poštový účet
4. ) Otvorí sa Vám nové oknom, v ktorom vyplníte Vaše meno, e-mailovú adresu a heslo k poštovej schránke. Následne pokračujete kliknutím na Nastaviť manuálne...
5. ) Vyplníte adresu servera pri prijímanie mail.euronet.sk, číslo portu pre prijímanie IMAP 993 alebo POP 995, SSL SSL/TLS, overenie autodetekcia a ako Používateľské meno vyplníte prihlasovacie meno k poštovej schránke. Ako server pre Odosielanie vyplníte smtp.euronet.sk, číslo portu pre odosielanie 465, SSL SSL/TLS, overenie autodetekcia a ako Používateľské meno vyplníte prihlasovacie meno k poštovej schránke. Pokračujete kliknutím na tlačidlo Znova otestovať nastavenie a pridanie poštového účtu dokončíte kliknutím na Hotovo
Konfigurácia je hotová. Poštový klient je nastavený pre preberanie a odosielanie pošty.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error