Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Stratené alebo zabudnuté heslo
Každá služba u nás má svoje samostatné prihlasovacie údaje vrátene samostatného hesla. To znamená, že rozdielne heslá môžete mať do klientskej zóny, na FTP server, k emailovým schránkam, k MySQL databázam, k heslovaným adresárom atď.
Ak ste zabudli alebo stratili nejaké heslo, tak si ho môžete zmeniť cez klientskú zónu aj bez znalosti pôvodného hesla. Napr. heslá k emailom sa menia v časti "E-mail účty", heslá na ftp sa menia v časti "FTP kontá", heslá k MySQL databázam sa menia v časti "MySQL databáza", heslá do heslovaných adresárov sa menia v časti "Heslované adresáre", heslo do klientskej zóny sa mení v časti "Zmena hesla", atď...
Čo robiť ak ste zabudli alebo stratili heslo aj do klientskej zóny?
V tomto prípade máte možnosť si heslo znovu vygenerovať prostredníctvom automatu, ktorý sa nachádza na adrese - https://www.euronet.sk/setup/lost_pass.php. Tento automat
odošle nové heslo na vašu kontaktnú emailovú adresu, ktorú máte u nás nastavenú v systéme. Automat pracuje v dvoch krokoch, aby nikto nemohol vygenerovať nové
heslo bez súhlasu oprávnenej osoby. Automat pre stratené resp. zabudnuté heslo odosiela e-maily len na emailovú adresu, ktorú máte u nás nastavenú v systéme. Túto emailovú adresu ste
zadávali do nášho systému pri vypĺňaní vašej objednávky a aktualizovať si ju môžete
po prihlásení v klientskej zóne v časti "Kontaktné údaje".
Čo robiť ak ste zabudli heslo do klientskej zóny a nefunguje vám ani kontaktná emailová adresa?
Ak ste zabudli heslo do klientskej zóny a nefunguje vám ani kontaktná emailová adresa, tak musíte ku nám do našej firmy zaslať písomnú žiadosť klasickou poštou. Mala by to byť žiadosť o zmenu kontaktného emailu pre Vašu doménu. V uvedenej žiadosti napíšte názov vašej domény a uveďte tam novú kontaktnú emailovú adresu. Žiadosť musí obsahovať podpis oprávnenej osoby aj pečiatku. Ak pečiatku nemáte, je potrebné aby bol podpis na takejto žiadosti úradne overený (u notára alebo na matrike). V prípade ak potrebujete urobiť túto zmenu súrne, tak odporúčame zaslať žiadosť prvou triedou (služba slovenskej pošty).
* V klientskej zóne je môžné aktivovať si tzv. vyššiu úroveň bezpečnosti (vyšší security level). Pri zvýšenej bezpečnostnej úrovni môžete meniť heslo na FTP jedine po zadaní aktualného prihlasovacieho hesla ku FTP kontu.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error