Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Zmena fakturačnej adresy
Faktúry sú u nás spracovávané automatickým systémom, preto by sme vás chceli poprosiť aby ste nám zmenu fakturačnej adresy neoznamovali e-mailom a ani nezasielali písomne listom klasickou poštou. Zmenu fakturačnej adresy je potrebné urobiť po prihlásení v klientskej zóne v časti "Kontaktné údaje".
Ak ste zabudli heslo do klientskej zóny a máte problém sa tam prihlásiť, čítajte prosím tento článok.
Všetky zmeny fakturačnej adresy, ktoré urobíte v klientskej zóne sa týkajú len nových faktúr, ktoré ešte neboli vystavené. Ak potrebujete urobiť zmenu fakturačnej adresy na už vystavenej faktúre je potrebné kontaktovať naše fakturačné oddelenie.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error