Jazyková verzia

Overenie domény

overiť, či je doména voľná

Hlavné menu

Rýchla navigácia

kde som: úvod > nápoveda > kategória e-maily > Nastavenie emailového klienta Microsoft Outlook XP (Outlook 10)

Nastavenie emailového klienta Microsoft Outlook XP (Outlook 10)

Pre posielanie a príjem pošty prostredníctvom nášho servera musíte nastaviť svoj program na prácu s poštou.

Informácia:
V tomto návode pre nastavenie pošty je použitá ukážková doména domena.sk
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.
V návode je popísaný postup pre preberanie pošty cez protokol POP3, nastavenie pre protokol IMAP je analogické.

Parametre potrebné pre nastavenie

  • Server pre príjem pošty (incoming mail POP3): mail.domena.sk
    (Namiesto mena "domena.sk" použite skutočný názov Vašej domény, ktorú ste si u nás predtým registrovali.)
  • (POP3S/IMAPS server: mail.euronet.sk)
  • Server pre odosielanie pošty (outgoing mail SMTP): smtp.domena.sk.
  • (SMTPS server: smtp.euronet.sk)
  • Meno (názov konta, username): prístupové meno k poštovej schránke
  • Heslo (password): prístupové heslo k poštovej schránke

1.) spustite program Microsoft Outlook
2.) myšou kliknite v hornom súborovom menu na položky Nástroje - Účty elektronické pošty.
3.) v novo otvorenom okne vyberte možnosť - "Elektronická pošta - Přidat nový účet elektronické pošty" a kliknite na tlačítko "Další >".

4. ) v nasledujúcom okne máte na výber možnosti typov serverov. Vyberte "POP3" a kliknite na tlačítko "Další >".

5. ) v ďaľšom okne vyplňte údaje nasledovne:
"Jméno": napr. Meno Priezvisko (bude sa zobrazovať príjemcovi Vami odoslanej pošty)
"Elektronická adresa": tvar je meno@domena.sk (napr. mrkvicka@domena.sk)
"Server příchozí pošty (POP3)": mail.domena.sk
"Server pro odchozí poštu (SMTP)": smtp.domena.sk
"Uživatelské jméno": prístupové meno k poštovej schránke
"Heslo": prístupové heslo k poštovej schránke

6. ) v tomto kroku ešte nezatvárajte aktuálne okno, ale kliknite na tlačítko "Další nastavení...". Otvorí sa nové podokno, v ktorom kliknite na druhú záložku "Server pro odchozí poštu".
Tam zaškrtnite voľbu "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a vyberte možnosť "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty" a potvrďte kliknutím na tlačítko "OK".

6. ) teraz môžete v pôvodnom okne nastavenia účtu elektronickej pošty kliknúť na tlačítko "Další >" a v ďaľšom okne na "Dokončit".

7. ) konfigurácia je hotová. Poštový klient je nastavený pre preberanie a odosielanie pošty.