Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Nastavenie emailového klienta Microsoft Outlook XP (Outlook 10)
Pre posielanie a príjem pošty prostredníctvom nášho servera musíte nastaviť svoj program na prácu s poštou.
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.
Parametre potrebné pre nastavenie
- Server                     pre príjem pošty (incoming mail POP3): mail.domena.sk 
 (Namiesto mena "domena.sk" použite skutočný názov Vašej domény, ktorú ste si u nás predtým registrovali.)
- (POP3S/IMAPS server: mail.euronet.sk)
- Server                     pre odosielanie pošty (outgoing mail SMTP): smtp.domena.sk. 
- (SMTPS server: smtp.euronet.sk)
- Meno                     (názov konta, username): prístupové meno k poštovej schránke
- Heslo                     (password): prístupové heslo k poštovej schránke
1.)                 spustite program Microsoft Outlook
 2.)                 myšou kliknite v hornom súborovom menu na položky Nástroje - Účty elektronické pošty. 
 3.) v novo otvorenom okne vyberte možnosť - "Elektronická pošta - Přidat nový účet elektronické pošty" a kliknite na tlačítko "Další >".

4. ) v nasledujúcom okne máte na výber možnosti typov serverov. Vyberte "POP3" a kliknite na tlačítko "Další >".

5. )                 v ďaľšom okne vyplňte údaje nasledovne:
 "Jméno": napr. Meno Priezvisko (bude sa zobrazovať príjemcovi Vami odoslanej pošty)
 "Elektronická adresa": tvar je meno@domena.sk (napr. mrkvicka@domena.sk)
 "Server příchozí pošty (POP3)": mail.domena.sk
 "Server pro odchozí poštu (SMTP)": smtp.domena.sk
 "Uživatelské jméno": prístupové meno k poštovej schránke
 "Heslo": prístupové heslo k poštovej schránke

6. ) v tomto kroku ešte nezatvárajte aktuálne okno, ale kliknite na tlačítko "Další nastavení...". Otvorí sa nové podokno, v ktorom kliknite na druhú záložku "Server pro odchozí poštu".
 Tam zaškrtnite voľbu "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a vyberte možnosť "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty" a potvrďte kliknutím na tlačítko "OK".

6. ) teraz môžete v pôvodnom okne nastavenia účtu elektronickej pošty kliknúť na tlačítko "Další >" a v ďaľšom okne na "Dokončit".

7. ) konfigurácia je hotová. Poštový klient je nastavený pre preberanie a odosielanie pošty.
zabezpečené SSL spojenie
zabudli ste heslo?
neviete prihlasovacie meno?
registrácia nového zákaznika
 
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error
