Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Nastavenie emailového klienta Microsoft Outlook Express
Pre posielanie a príjem pošty prostredníctvom nášho servera musíte nastaviť svoj program na prácu s poštou.
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.
Parametre potrebné pre nastavenie
- Server pre príjem pošty (incoming mail POP3): mail.domena.sk
(Namiesto mena "domena.sk" použite skutočný názov Vašej domény, ktorú ste si u nás predtým registrovali.) - (POP3S/IMAPS server: mail.euronet.sk)
- Server pre odosielanie pošty (outgoing mail SMTP): smtp.domena.sk.
- (SMTPS server: smtp.euronet.sk)
- Meno (názov konta, username): prístupové meno k poštovej schránke
- Heslo (password): prístupové heslo k poštovej schránke
1. ) spustite program Outlook Express
2. ) myšou kliknite v hornom súborovom menu na položky Nástroje -> Kontá. Otvorí sa nasledujúce okno.
3. ) v okne kliknite na tlačítko Pridať -> Pošta, následne sa v okne spustí sprievodza pridaním nového konta. V položke kde vyplníte v položke Zobrazované meno - meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcovi Vami odoslanej pošty.
4. ) po odkliknutí tlačítka Ďalej sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie). Do políčka E-mailová adresa: vyplníte názov Vašej e-mail adresy napr. : mrkvicka@domena.sk.
5. ) po odkliknutí tlačítka Ďalej sa zobrazí ďaľšie okno, v ktorom vyplňte údaje nasledovne:
Typ servera prichádzajúcej pošty: POP3
Server prichádzajúcej pošty: mail.domena.sk
Server pre odchádzajúcu poštu (SMTP): smtp.domena.sk
6. ) po odkliknutí tlačítka Ďalej sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie), v ktorom vyplníte položky
Názov konta: prístupové meno ku poštovej schránke
Heslo: prístupové heslo ku poštovej schránke
7. ) po odkliknutí tlačítka Ďalej sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie), v ktorom stlačíte tlačítko Dokončiť.
8.) Ešte ostáva nastaviť server pre odchádzajúcu poštu (SMTP). Cez horné súborové menu Nástroje -> Kontá sa opätovne dostaneme do okna, kde si vyberieme novo vytvorené poštové konto a klikneme na tlačítko Vlastnosti. Otvorí sa okno, v ktorom sa prepnite na druhú záložku Servery.
Naspodu okna v časti Server odchádzajúcej pošty zaškrtnite voľbu Server vyžaduje overenie a kliknite na tlačítko Nastavenie...
V okne musí byť zaškrtnutá možnosť Použiť rovnaké nastavenie ako server na prijímanie pošty.
Kliknite na tlačítko OK a všetky otvorené okná popotvrdzujte a zatvorte.
Konfigurácia je hotová. Poštový klient je nastavený pre preberanie a odosielanie pošty.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error