Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Nastavenie emailového klienta Outlook 365
Pre odosielanie a príjem pošty prostredníctvom nášho servera musíte nastaviť svoj program na prácu s poštou.
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.
Parametre potrebné pre nastavenie
- Server pre príjem pošty (incoming mail IMAP): mail.euronet.sk
- (POP3S/IMAPS server: mail.euronet.sk)
- Server pre odosielanie pošty (outgoing mail SMTP): smtp.euronet.sk.
- (SMTPS server: smtp.euronet.sk)
- Meno (názov konta, username): prístupové meno k poštovej schránke
- Heslo (password): prístupové heslo k poštovej schránke
1. ) spustite program Outlook 365
2. ) myšou kliknite v hornom súborovom menu na Súbor. Otvorí sa nasledujúce okno.
3. ) kliknite na tlačítko Pridať konto a v okne sa spustí sprievodca pridaním nového konta. V nasledujúcom okne vyplníte Vašu e-mailovú adresu, rozkliknete rozšírené možnosti a zakliknite možnosť Umožniť manuálne nastavenie konta a kliknete na Pripojiť.
4. ) V nasledujúcom okne vyberiete možnosť IMAP
5. ) V nasledujúcom okne vyplníte heslo k e-mailovej schranke.
6. ) Upozorneni na certifikát zabezpečenia zavriete kliknutím na Nie .
7. ) V nasledujúcom okne vyberiete možnosť Zmeniť nastavenia konta .
8. ) V nasledujúcom okne vyplníte:
Prichádzajúca pošta Server: mail.euronet.sk
Port: 993 (Ak by ste pridávalai POP3 konto, čislo portu pre POP3 je 995)
Vyberiete metódu šifrovania: SSL/TLS
Odchádzajúca pošta Server: smtp.euronet.sk
Port: 465
Metóda šifrovania SSL/TLS
Pokračujte kliknutím na Ďalej
9. ) V nasledujúcom okne sa zadáte heslo k Vašej e-mailovej schránke a kliknete na Pripojiť
10. ) V nasledujúcom okne vyplníte ako meno používateľa Vaše prihlasovacie meno k e-mailovej schránke a kliknete na OK .Konfigurácia poštového klienta Outlook 365 je hotová, Váš poštový klient je nastavený pre preberanie a odosielanie pošty.
11. ) Ak ste úspešne pridali e-mailové konto, avšak v priečinku doručenej pošty nevidíte svoje e-maily, je možné, že sa jedná o ojedinelý prípad problému so syncrhonizáciou priečinkov. V takomto prípade je ešte potrebné zadefinovať cestu koreňového priečinka. Myšou kliknite v hornom súborovom menu na Súbor. Otvorí sa nasledujúce okno, v ktorom kliknite na Nastavenie kont a nasledne Názov konta a nastavenia synchronizácie.
12. ) V nasledujúcom okne vyplnte Cesta koreňového priečinka INBOX a pokračujte Ďalej. Úspešne ste aktualizovali cestu koreňového priečinka a e-maily by ste mali vidieť v priečinku Doručená pošta
Ak by ste mali neočakávaný problém s pridaním svojho konta do e-mailového klienta, tak pre pridanie svojho konta môžete použiť aj tento alternatívny postup - https://www.euronet.sk/napoveda/emaily/alternativne-nastavenie-outlook-365.html
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error