Jazyková verzia

Overenie domény

overiť, či je doména voľná

Hlavné menu

Rýchla navigácia

kde som: úvod > nápoveda > kategória e-maily > Filtrovanie SPAMu vo webmail rozhraní

Filtrovanie SPAMu vo webmail rozhraní

 

V ďaľšej časti bude vysvetlené akým spôsobom je možné filtrovať správy označené ako SPAM v poštových klientoch.

Informácia:
V tomto návode bude popísané ako správy označené ako *****SPAM***** presúvať do priečinka "SPAM" na základe označenia v predmete správy.

Nastavenie vo webmail

1. ) Prihláste sa do Vášho email účtu cez webmail rozhranie - http://webmail.euronet.sk.
2. ) Po prihlásení v hlavnom hornom menu kliknite na položku 'Priečinky'.

3. ) Vytvoríme nový priečinok, napr. 'SPAM', kam budeme SPAMy presúvať.
4. ) Do políčka 'Vytvoriť priečinok' vyplníme 'SPAM' ako podpriečinok 'Doručená pošta', a klikneme na 'Vytvoriť'.

5. ) V hlavnom hornom menu teraz vyberieme položku 'Možnosti'.

6. ) V položke 'Možnosti' vyberieme 'Filtre správ'.

7. ) Pri voľbe 'Čo preskenovať' vyberieme 'Všetky správy', potvrdíme kliknutím na 'Uložiť'.
8. ) Pre vytvorenie nového filtru klikneme na 'Nová'.

9. ) V nasledovnom formulári vyplníme možnosti nového filtra.
10. ) 'Zhoda' - vyberieme 'Predmet'. 'Obsahuje' - vyplníme '*****SPAM*****'. 'Presunúť do' - presunúť do priečinka, ktorý sme vytvorili na SPAMy, v našom príklade 'INBOX.SPAM'.
11. ) Potvrdíme kliknutím na 'Odoslať'.

Filter správ je hotový. Odteraz sa bude tento filter aplikovať na správy a správy označené ako SPAM sa budú presúvať do priečinka SPAM.