Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Filtrovanie SPAMu vo webmail rozhraní
V ďaľšej časti bude vysvetlené akým spôsobom je možné filtrovať správy označené ako SPAM v poštových klientoch.
Nastavenie vo webmail
1. ) Prihláste sa do Vášho email účtu cez webmail rozhranie - http://webmail.euronet.sk.
2. ) Po prihlásení v hlavnom hornom menu kliknite na položku 'Priečinky'.
3. ) Vytvoríme nový priečinok, napr. 'SPAM', kam budeme SPAMy presúvať.
4. ) Do políčka 'Vytvoriť priečinok' vyplníme 'SPAM' ako podpriečinok 'Doručená pošta', a klikneme na 'Vytvoriť'.
5. ) V hlavnom hornom menu teraz vyberieme položku 'Možnosti'.
6. ) V položke 'Možnosti' vyberieme 'Filtre správ'.
7. ) Pri voľbe 'Čo preskenovať' vyberieme 'Všetky správy', potvrdíme kliknutím na 'Uložiť'.
8. ) Pre vytvorenie nového filtru klikneme na 'Nová'.
9. ) V nasledovnom formulári vyplníme možnosti nového filtra.
10. ) 'Zhoda' - vyberieme 'Predmet'. 'Obsahuje' - vyplníme '*****SPAM*****'. 'Presunúť do' - presunúť do priečinka, ktorý sme vytvorili na SPAMy, v našom príklade 'INBOX.SPAM'.
11. ) Potvrdíme kliknutím na 'Odoslať'.
Filter správ je hotový. Odteraz sa bude tento filter aplikovať na správy a správy označené ako SPAM sa budú presúvať do priečinka SPAM.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error