Jazyková verzia
Rýchla navigácia
Stratil som (nedostal som) fakturu - daňový doklad
Zálohové faktúry zasielame našim klientom aj e-mailom aj klasickou poštou cca 14 dní pred koncom predplateného obdobia. Následne po prijatí platby odosielame klientovi klasickou poštou faktúru - daňový doklad.
Ak vám neprišla faktúra na ďaľšie obdobie, uistite sa prosím najskôr, či máte u nás nastavené vaše aktuálne fakturačné údaje. Prihláste sa prosím do klientskej zóny a skontrolujte si svoje údaje v časti "Kontaktné údaje". Ako pomôcku Vám odporúčame nápovedu - Zmena fakturačnej adresy
Následne po skontrolovaní vašich údajov kontaktujte naše fakturačné oddelenie a požiadajte nás o znovuzaslanie vašej faktúry.
Najčastejšie otázky
- Stratené alebo zabudnuté heslo
- Aktivácia bezplatného SSL certifikátu pre web (https)
- Zabezpečenie CMS WordPress a Joomla
- Pridanie e-mailového konta do Gmailu
- Nastavenie emailového klienta Mozilla Thunderbird
- Problém pri odosielaní e-mailov cez náš SMTP server
- Škodlivý kód na stránke (zneužitie webového priestoru)
- Zmena fakturačnej adresy
- Nastavenie filtrovania SPAMu
- Zmena vlastníka .sk domény
- 500 Internal Server Error