Jazyková verzia

Overenie domény

overiť, či je doména voľná

Hlavné menu

Rýchla navigácia
kde som: úvod > nápoveda > kategória fakturácia a platby za služby > Stratil som (nedostal som) fakturu - daňový doklad

Stratil som (nedostal som) fakturu - daňový doklad

Zálohové faktúry zasielame našim klientom aj e-mailom aj klasickou poštou cca 14 dní pred koncom predplateného obdobia. Následne po prijatí platby odosielame klientovi klasickou poštou faktúru - daňový doklad.

Ak vám neprišla faktúra na ďaľšie obdobie, uistite sa prosím najskôr, či máte u nás nastavené vaše aktuálne fakturačné údaje. Prihláste sa prosím do klientskej zóny a skontrolujte si svoje údaje v časti "Kontaktné údaje". Ako pomôcku Vám odporúčame nápovedu - Zmena fakturačnej adresy

Následne po skontrolovaní vašich údajov kontaktujte naše fakturačné oddelenie a požiadajte nás o znovuzaslanie vašej faktúry.