Jazyková verzia

Overenie domény

overiť, či je doména voľná

Hlavné menu

Rýchla navigácia

kde som: úvod > nápoveda > kategória e-maily > Filtrovanie SPAMu v email klientovi Mozilla Thunderbird

Filtrovanie SPAMu v email klientovi Mozilla Thunderbird

 

V ďaľšej časti bude vysvetlené akým spôsobom je možné filtrovať správy označené ako SPAM v poštových klientoch.

Informácia:
V tomto návode bude popísané ako správy označené ako *****SPAM***** presúvať do priečinka "SPAM" na základe označenia v predmete správy.
V tomto návode pre nastavenie pošty je použitá ukážková doména domena.sk
Všade kde je použitý názov domena.sk používajte vlastnú doménu, ktorú máte u nás objednanú.

Spustite program Mozilla Thunderbird.

Správy označené ako SPAM budeme presúvať do priečinka SPAM, ktorý si musíme najskôr vytvoriť. Priečinok vytvoríme ce horné súborové menu Súbor - Nový objekt - Priečinok...

ako názov zvolíme napr. SPAM a vytvoríme ho ako podpriečinok mail konta, na ktorom chceme filtrovať.

Následne môžeme vytvoriť samotný filter správ na SPAM.

V hornom súborovom menu vyberte položku Nástroje - Filtre správ...

otvorí sa nasledovné okno, v ktorom klikneme na tlačítko Nový.

Otvorí sa okno, v ktorom vyplníme položky nasledovne:

Názov filtra: ľubovoľný názov - napr. SPAM

Z podmienok vyberieme Predmet, obsahuje, a vypíšeme text *****SPAM*****

Vykonať tieto akcie: vyberieme presunúť do priečinka a vyberieme priečinok, ktorý sme vytvorili v predchádzajúcom kroku, teda SPAM na Local Folders.

(Poznámka: zmenou akcie na Odstrániť správu nastavíte aby sa správy nesťahovali do Vášho počítača, ale sa mazali priamo na serveri)

Nový filter potvrdíme kliknutím na tlačítko OK. Odteraz sa bude toto pravidlo aplikovať na správy, ktoré budete sťahovať zo svojho konta a správy označené ako *****SPAM***** sa budú presúvať do priečínka SPAM.